nazwa dokumentu: Zarządzenie 106/05 w sprawie wprowadzenia kart usług świadczonych w UGiM w Witkowie oraz ich aktualizacji


ZarzÄ…dzenie Nr 106/05
Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie
z dnia 25 października 2005 r.

w sprawie wprowadzenia kart usług świadczonych w Urzędzie Gminy i Miasta w Witkowie oraz ich aktualizacji.

Na podstawie art.33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, z późn.zm.) zarządzam, co następuje:

§1.
Wprowadzam stosowanie Kart UsÅ‚ug administracyjnych i  spoÅ‚ecznych Å›wiadczonych w UrzÄ™dzie GiM Witkowo opisujÄ…cych usÅ‚ugi i wzory wniosków dotyczÄ…cych poszczególnych usÅ‚ug dla klientów (zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego zarzÄ…dzania).

§2.
Karty UsÅ‚ug wraz z wzorami wniosków dostÄ™pne sÄ… na stronach internetowych UrzÄ™du 
www.witkowo.pl, www.bip.witkowo.pl, na korytarzu Urzędu oraz w poszczególnych Referatach Urzędu GiM.

§3.
Karty Usług powinny być opracowane i aktualizowane zgodnie z zasadami określonymi w Procedurze Aktualizacji Kart Usług, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§4.
Wykonanie zarzÄ…dzania powierza Sekretarzowi Gminy i Miasta w Witkowie.

§5.
Zarządzanie wchodzi w życie z dniem wydania.

Burmistrz GiM Witkowo
Krzysztof Szkudlarek

 
informacje wprowadziÅ‚:Tomasz Pluciñski
data dodania: 29 Listopada 2005
data modyfikacji: /
data wyworzenia: / 25 Października 2005