Zarządzenie Nr 106/05 Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie z dnia 25 października 2005 r.
w sprawie wprowadzenia kart usług świadczonych w Urzędzie Gminy i Miasta w Witkowie oraz ich aktualizacji.
Na podstawie art.33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, z późn.zm.) zarządzam, co następuje:
§1. Wprowadzam stosowanie Kart Usług administracyjnych i społecznych świadczonych w Urzędzie GiM Witkowo opisujących usługi i wzory wniosków dotyczących poszczególnych usług dla klientów (załącznik nr 1 do niniejszego zarządzania).
§2. Karty Usług wraz z wzorami wniosków dostępne są na stronach internetowych Urzędu www.witkowo.pl, www.bip.witkowo.pl, na korytarzu Urzędu oraz w poszczególnych Referatach Urzędu GiM.
§3. Karty Usług powinny być opracowane i aktualizowane zgodnie z zasadami określonymi w Procedurze Aktualizacji Kart Usług, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§4. Wykonanie zarządzania powierza Sekretarzowi Gminy i Miasta w Witkowie.
§5. Zarządzanie wchodzi w życie z dniem wydania.
Burmistrz GiM Witkowo Krzysztof Szkudlarek
|